Selamat Datang...

As'salammualaikum saya Faizul owner kepada blog berkonsepkan mistik, alam ghaib, dan berbagai unsolve misteri,tujuan blog ini dibuat , hanya untuk berkongsi dengan orang ramai , tentang kewujudan makhluk yang tidak dapat di lihat dengan mata kasar mahupun merasakan secara nyata, kerana mereka adalah makluk halus, mereka juga adalah hamba Allah yang juga seperti kita menumpang bumi ciptaan Allah yang indah , saya harap para tetamu yang melawat blog saya , terhibur dengan kandungan yang saya paparkan, semua ini hanya sekadar hiburan , tidak ada kena mengena yang hidup dan yang mati , kita sebagai manusia yang mempunya sifat ingin tahu yang sgt mendalam, saya adalah salah seorang yang mempunya minat seperti ini sejak dari kecil lagi , dimana terdapat beberapa koleksi novel mistik, dan alam ghaib dan saya amat berminat untuk mengkaji lebih mendalam tentang alam ghaib , sekali lagi saya ingin mengucapkan Selamat Datang ke Blog saya , jika anda mempunya sebarang pengalaman sila maklumkan kepada saya di facebook saya, sekian terima kasih, As'salammualaikum..

FaceBook : Netz Faizul (Admin)

Sunday, January 29, 2012

Koleksi Wujud (T.A.C) Penampakan Nyata




Wujud - Melayu Singapura Ghost Hunters Siri

RMVB | R ~ 720 x 480 | Country ~ Singapore

Wujud 1 - Existance

A team lead by Kak chik and her crew to bring out the ghost in Singapore and other unexplained cases that was managed to show in these dvd for our eyes to see.








Part 1

Part 2



Wujud 2 - Cabar



Kak cik team once again bring out the ghost but with a twist. A candidate are called to witness each horror at different location namely Sentosa, Fort Canning.





Part 1

Part 2


Wujud 3 - Ekspedisi Indonesia








Part 1

Part 2


Wujud 4 -Taboo








Part 1

Part 2

21 comments:

  1. Apahal bila klik link part 1 & part 2 kuar iklan yang adfly yek? ni blog ape sebenarnyer? sebab saya ade je tgok DVD ttg T.A.C ni & rasa berminat nak taw perkembangan terbaru T.A.C

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu iklan la, skip ja benda tu....tengok wujud latest la ...gambar ok sikit...

      Delete
  2. sry lambat reply ....tekan skip..saya ada koleksi 5,6,7,8 saya x dapat memasukkan nya atas sebab tertentu , saya tidak dpt izin dari Pihak T.A.C itu sendiri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro, boleh sent video tu, t aku sent koleksi no 1,2,3,9,10,11 kat ko....

      Delete
  3. ada x wujud 3 final expedition indonesia dan wujud 4 taboo??yang lain saya ada..wujud 1,2 cabar,3 ekspedisi indonesia,5,6,7 dan 8...saya nak sangat tengok wujud 3 final expedition indonesia dan wujud 4 taboo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro awak ada tak wujud 1.2.3.. macam mana saya nak dapat tgk erk?

      Delete
  4. ape kebenda ni???susah lah sangat nk tengok wujud online!!

    ReplyDelete
  5. Bro...wujud 12 ada x? opat wengi seru tu..

    ReplyDelete
  6. I'm from Malaysia. Where to buy wujud start 1 to 12. I mean full.

    ReplyDelete
  7. Assalam semua. Pada yang berada dikawasan West dan ingin mendapatkan dvd Wujud 12, sila hubungi 91038918 utk tempahan serta informasi.

    ReplyDelete
  8. aku ada semua episode... dari 1 sehingga 12 ... just 13 je belum dpt lg... kalo ada sesape nk wassap 017-2468732

    ReplyDelete
  9. Slmt pgi...saya ada wujud 1 hingga 11..saya cuma nak cari wujud 12 dan yg streusnya..mcm mna nak cari ye?

    ReplyDelete
  10. aku ada wujud 1 sampai 12 complete

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete