Selamat Datang...

As'salammualaikum saya Faizul owner kepada blog berkonsepkan mistik, alam ghaib, dan berbagai unsolve misteri,tujuan blog ini dibuat , hanya untuk berkongsi dengan orang ramai , tentang kewujudan makhluk yang tidak dapat di lihat dengan mata kasar mahupun merasakan secara nyata, kerana mereka adalah makluk halus, mereka juga adalah hamba Allah yang juga seperti kita menumpang bumi ciptaan Allah yang indah , saya harap para tetamu yang melawat blog saya , terhibur dengan kandungan yang saya paparkan, semua ini hanya sekadar hiburan , tidak ada kena mengena yang hidup dan yang mati , kita sebagai manusia yang mempunya sifat ingin tahu yang sgt mendalam, saya adalah salah seorang yang mempunya minat seperti ini sejak dari kecil lagi , dimana terdapat beberapa koleksi novel mistik, dan alam ghaib dan saya amat berminat untuk mengkaji lebih mendalam tentang alam ghaib , sekali lagi saya ingin mengucapkan Selamat Datang ke Blog saya , jika anda mempunya sebarang pengalaman sila maklumkan kepada saya di facebook saya, sekian terima kasih, As'salammualaikum..

FaceBook : Netz Faizul (Admin)

Wednesday, February 20, 2013

As'salammualaikum...

salam kepada semua tetamu yg mengunjingi blog saya , sebelum saya mengupdate isu terbaru tentang misteri-misteri. saya ingin mengingatkan semula .beberapa maklumat yg terdapat pada blog saya adalah cetakan semula , seperti yg pernah saya beritahu , saya sekadar pengumpul cerita2 mistik dan alam ghaib , anggap lah semua ini satu hiburan , akan tetapi kita diingatkkan tidak mempercayainya 100% , kerana dikhuatiri akan menjadi khurafat , cukup sekadar ingin tahu , dan tidak lebih dari itu. sekian ..Terima Kasih atas sokongan dan kunjungan tuan2 dan puan2 .wa'salam

No comments:

Post a Comment